Biežāk Uzdotie Jautājumi
PWS komandas atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem
SUPREME RO produkta informācija
Kāpēc Reversās Osmozes Sistēmas?
Reversās osmozes sistēmas ir vienas no precīzākajām ūdens filtrēšanas ierīcēm. Ūdens filtrēšana, izmantojot RO sistēmu, sastāv no ūdens molekulu atdalīšanas no citiem tajā izšķīdušiem savienojumiem caur puscaurlaidīgu membrānu – tas ir pretējs process dabiskajam osmozes procesam, kas notiek visās dzīvajās šūnās. Osmotiskā membrāna aiztur 96–99 % ūdenī šķīstošo organisko un neorganisko piesārņotāju, baktērijas un dažādus vīrusus.
Puscaurlaidīgā RO membrāna sastāv no vairākiem slāņiem, kas uztīti uz perforētas tapas membrānas iekšpusē. Piesārņotais ūdens zem spiediena tiek spiests pāri membrānas virsmai, kur ūdens molekulas iziet cauri membrānas mikroskopiskajām porām. Piemaisījumi tiek atdalīti un izvadīti kanalizācijā. SUPREME produktu klāstā atradīsiet sešu, septiņu un pat astoņu pakāpju sistēmas.
Cik bieži jāmaina filtru komplekti?
Visu RO modeļu (RO-6, RO-7, RO-8 Premium) mazie filtru komplekti jāmaina ik pēc 6 mēnešiem.
Lielāki filtru komplekti ir paredzēti maiņai ik pēc 12 mēnešiem.
Pentair osmotiskās membrānas jāmaina ik pēc 3 līdz 5 gadiem atkarībā no neapstrādāta ūdens kvalitātes.
Tiešās Caurplūdes RO sistēmām, filtru kārtridžs ir jāmaina ik pēc 600 litriem vai 12 mēnešiem, savukārt membrānas kārtridžš - ik pēc 20000 litriem vai 3 gadiem.
Maināmos filtru komplektus varat atrast šeit .
Vai ūdens, kas plūst caur reversās osmozes filtriem, ir drošs zīdaiņiem, bērniem un grūtniecēm?
Pilnīgi noteikti! Sastāvdaļas ir sertificētas ar Amerikas NSF akreditāciju un paredzētas ikvienam, tostarp zīdaiņiem, bērniem un grūtniecēm.
Vai to var lietot situācijās, kad ūdenī ir daudz dzelzs?
Pilnīgi noteikti!
Tieši tam ir paredzēti RO filtri. Filtrēšanas sistēma noņems dubļus, smiltis, suspensijas, hloru, organiskos savienojumus, smagos metālus, pesticīdus un ūdens cietību.
Turklāt RO sistēmas ir paredzētas ūdens bagātināšanai ar veselībai svarīgiem minerāliem, kā arī ūdens minerālu sastāva, pH un organoleptisko īpašību koriģēšanai.
Vai tas ietekmē ūdens garšu un aromātu?
Osmotiskā filtrācija ļauj noņemt savienojumus, kas ir atbildīgi par nepatīkamo ūdens garšu un aromātu. Pēdējais filtrācijas solis tiek veikts ar lineāru kārtridžu, kas piepildīts ar augstākās kvalitātes aktivēto ogli un kokosriekstu čaummalām. Pēc izplūšanas cauri oglekļa slānim ūdens iegūst lielisku garšu un aromātu.
Visos SUPREME RO sistēmu modeļos ir uzstādīta lineāra SL-CARB oglekļa kārtridžs, kas uzlabo ūdens garšu un aromātu.
Mineralizētu ūdeni var izmantot augu laistīšanai, jo pH un minerālvielu korekcija ir lieliska ikvienam un visam – cilvēkiem, dzīvniekiem, augiem.
Ko osmotiskā filtrācija noņem šajā procesā?
Osmotiskā filtrācija no ūdens noņem lielāko daļu piemaisījumu. Filtrācijas procesā tiek noņemti tādi minerāli kā kalcijs un magnijs.
Dažos RO sistēmu modeļos filtrācijas procesa beigās tiek uzstādīta mineralizācijas kārtridžs. Pēc iziešanas caur mineralizatoru ūdens tiek bagātināts ar minerālvielām, piemēram, kalciju un magniju. Minerālvielu koncentrācija ūdenī ir salīdzināma ar pudelēs pildīta minerālūdens koncentrāciju.
* visās sistēmās ir uzstādīta lineāra SL-MIN mineralizācijas kārtridžs:
AUGSTĀKĀ RO-6, AUGSTĀKĀ RO-7, AUGSTĀKĀ RO-8
Vai ūdens šajā procesā jonizējas?
Ūdens jonizācija, izmantojot SL-FIR kārtridžu, nozīmē tā sakopojumu samazināšanu, lai organisms ātri tiktu hidratēts un toksīni tiktu ātri izvadīti.
Jonizēts ūdens ir arī dabīgs antioksidants, kas efektīvi iznīcina brīvos radikāļus, kas ir atbildīgi par mūsu ķermeņa straujo novecošanos un vēža slimību veidošanos. Jonizēts sārmains ūdens neitralizē organisma skābumu (pielāgo pH līmeni).
* SUPREME RO-7 sistēmā un SUPREME RO-8 Premium sistēmā ir uzstādīta lineāra AIFIR2000 jonizējošā kārtridžs
Vai ir iespējams dzert osmotisku ūdeni bez iepriekšējas vārīšanas?
Jā! Jūs varat dzert pakļautu ūdeni
osmotiska filtrācija bez iepriekšējas vārīšanas.
Vai reversās osmozes sistēmas var būt kaitīgas veselībai?
Nē! Visām SUPREME zīmola sistēmām ir derīga Polijas Nacionālā higiēnas institūta (PZH) sertifikācija, kas atļauj sistēmām nonākt saskarē ar ūdeni.
Vai RO sistēmas var no ūdens izvadīt minerālvielas?
Jā! Papildus piesārņotājiem RO sistēma no ūdens izvada arī minerālsāļus.
SUPREME-RO7 un SUPREME-RO8 PREMIUM sistēmas ir aprīkotas ar mineralizācijas kārtridžu, kas sekundāri bagātina ūdeni ar cilvēka organismam nepieciešamajām minerālvielām.
Pasūtīšana
Ko nozīmē PWS montāža?
Pasūtījumiem Latvijā tas nozīmē, ka mēs piegādāsim Jums produktu un veiksim tā montāžu (jaunām reversās osmozes ūdens filtrācijas sistēmām, kas tiek iegādātas pirmo reizi, uzstādīšana jau ir iekļauta cenā).
Ja pasūtāt mazus vai lielus filtru komplektus filtru kasetņu nomaiņai, varat pasūtīt filtru kasetnes, lai tās nomainītu pats, vai arī izvēlēties ūdens filtrus ar PWS komplektu , lai filtru komplektus nomainītu PWS ekspertu komanda, kas to izdarīs jūsu vietā.
Turklāt mēs jums savlaicīgi atgādināsim, ka filtra kasetnes ir jānomaina, lai jums par to nebūtu jāuztraucas.
Kā es varu droši zināt, vai es izvēlos pareizo ūdens šķīduma produktu?
Jūs vienmēr varat sazināties ar mums pa e-pastu info@pws.lv vai info@purityws.com, un mēs varam palīdzēt jums atrast pareizo risinājumu, lai nodrošinātu, ka jūs saņemat pareizā veida filtrus, kas no ūdens atfiltrē visu, lai tas būtu tīrs, veselīgs un bez jebkādas smaržas vai garšas.
Parasti iesakām veikt arī ūdens analīzi un, sazinoties ar mums, pievienot analīzes rezultātus e-pastam, lai mēs varētu pārskatīt ūdens kvalitāti un ieteikt pareizo risinājumu jūsu mājā/dzīvoklī/vasarnīcā/uzņēmumā.
Cik ātri pasūtījums tiks apstrādāts?
Pasūtījums parasti tiek apstrādāts 3 darba dienu laikā.
Vai es varu atcelt savu pasūtījumu?
Mēs to pilnībā saprotam, arī mēs mainām savas domas
Mēs apstrādājam pasūtījumus 3 darba dienu laikā, tāpēc varat mēģināt sazināties ar mums, nosūtot e-pastu uz info@pws.lv vai info@purityws.com , un mēs varam mēģināt to atcelt. Ja pasūtījums jau ir nodots pārvadātājam, diemžēl pasūtījumu vairs nevar atcelt.
Vai pirkumam varu izmantot MasterCard vai VISA?
Jā, mēs pieņemam abus maksājumu veidus ar karti.
Kādu valūtu veikals izmanto?
Veikals pārdod preces EUR (eiro).
*Ja savā valstī izmantojat citu valūtu, banka automātiski konvertēs uz EUR atbilstoši jūsu bankas konvertācijas kursiem.
Ko darīt, ja vēlos pasūtīt vairumā?
Ja vēlaties pasūtīt vairumā saviem draugiem un ģimenei, noklikšķiniet uz pogas " Sazinieties ar mums ", aizpildiet veidlapu, un mēs sazināsimies ar jums, lai vienotos par iespējamu atlaidi pirkumam.
Vai piegāde ir iekļauta cenā?
Piegāde Latvijā ir bez maksas. Pārējās valstīs piegādes izmaksas ir iekļautas PWS filtru komplektu montāžas opcijā.
Piegāde, atgriešana un apmaiņa
Kāda ir piegādes politika?
Kad pasūtījums būs veikts, jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu, kurā būs norādīts, ka mūsu izpildes komanda ir saņēmusi jūsu pasūtījumu. Kad pasūtījums būs izpildīts, jūs saņemsiet e-pasta paziņojumu ar izsekošanas informāciju. Atgriešanas gadījumā piegādes maksa netiek atmaksāta.
Pašlaik piegāde ir pieejama uz:
Latvija, Igaunija, Somija un Zviedrija.
Ja atrodaties citā valstī un joprojām vēlaties iegādāties mūsu produktus, lūdzu, izmantojiet kontaktformu, un mēs varam apspriest piegādes izmaksas uz jūsu galamērķi.
Paredzamais piegādes laiks ir 10 darba dienas (14 kalendārās dienas).
Piegādes izmaksas:
Standarta piegādes izmaksas pasūtījumiem līdz 49,99 eiro–20,00 eiro
Bezmaksas piegāde pasūtījumiem virs 50,00 EUR
Ja vēlaties pasūtīt vairumā, lūdzu, izmantojiet kontaktformu šeit .
*Ja atrodaties citā valstī, uz kuru mēs piedāvājam piegādes, joprojām varat sazināties ar mums un uzzināt, kādas būtu piegādes izmaksas uz saņēmēja adresi.
Vai jūs pārvadājat starptautiski?
Pašlaik mēs piedāvājam piegādi uz Latviju, Lietuvu, Igauniju, Somiju un Zviedriju.
Tomēr jūs varat sazināties ar mums, nosūtot e-pastu uz info@purityws.com, un mēs varam pārbaudīt, kādas varētu būt piegādes izmaksas pasūtījumam, ko vēlaties iegādāties.
Mēs nepārtraukti meklējam iespējas paplašināties, un tuvākajā nākotnē piegāde būs pieejama vēl vairāk valstīs!
Ko darīt, ja pasūtījums ir bojāts, un kurjers neuzņemas atbildību?
Šādās situācijās, lūdzu, sazinieties ar mums, nosūtot e-pastu uz info@pws.lv vai info@purityws.com .
Noteikti pievienojiet pasūtījuma numuru un saņemtā produkta fotoattēlu, lai pamatotu savu prasību. Mēs izvērtēsim situāciju un, ja vaina būs pārvadātājā, nosūtīsim jums pilnīgi jaunu produktu.
*Lūdzu, ņemiet vērā, ka bojātais produkts būs jānosūta mums atpakaļ 30 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas.
Kāda ir jūsu atgriešanas politika?
Mūsu atgriešanas politiku varat atrast šeit.
Uzstādīšana un instrukcijas
Vai es to varu pats iestatīt?
Noteikti! Esam izveidojuši uzstādīšanas rokasgrāmatas, kas tiek piegādātas kopā ar produktu, bet vienmēr būs pieejamas arī mūsu tīmekļa vietnē. Visi piederumi ir iekļauti komplektā, lai varētu pareizi veikt uzstādīšanu jūsu atrašanās vietā.
Ja vēlaties, lai iestatīšanu jūsu vietā veiktu profesionāls tehniķis, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@purityws.com .
Ko darīt, ja neparedzētu iemeslu dēļ man ir jāmaina konkrēta detaļa?
Esiet droši, visas rezerves daļas var iegādāties, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai aizpildiet kontaktformu, lūdzu, iesniedziet fotoattēlu, un mēs jums nosūtīsim attiecīgo daļu.
Kādi ir katra produkta izmēri?
Šo informāciju varat atrast katra produkta aprakstā.
Vai RO sistēmu var pieslēgt SIDE-by-SIDE ledusskapim?
Jā! Izmantojot T veida savienojumu, ūdeni var sadalīt starp izvada kontūru un SIDE-by-SIDE ledusskapi.
Vai es varu izmantot RO sistēmu akvārijos?
Jā! Osmozes ūdens ir lieliska bāze, no kuras iegūt izcilu ūdeni, ko izmantot akvārijā.
Sazinieties ar mums
Vai jums ir jautājumi par jūsu pasūtījumu vai vispārīgs pieprasījums?